W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie Wasze i naszych pracowników, a także w celu stałego podwyższania jakości świadczonych usług prosimy o zapoznanie się z regulaminem świadczenia usług kosmetycznych w naszym salonie przed przystąpieniem do korzystania z nich .
Salon Kosmetyczny Manufaktura Pin Up, którego właścicielem jest jest Monika Walkiewicz NIP: 6412279026
Klienci Salonu Kosmetycznego Manufaktura Pin Up są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem świadczenia usług przed rozpoczęciem zabiegu oraz do przestrzegania jego postanowień.
Skorzystanie z oferty Salonu Kosmetycznego Manufaktura Pin Up, oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.
§ 1. Godziny otwarcia
1. Salon Kosmetyczny świadczy usługi przy ul. Plac Jana Pawła II 3a/2, 41-709 Ruda Śląska od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 do 21.00. W dni świąteczne ustawowo wolne od pracy oraz niedziele Salon jest nieczynny.
2. Zmiany w godzinach otwarcia salonu mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od nas: absencji pracownika lub losowych (typu: brak prądu, wody, gazu ).
§ 2. Umawianie na wizyty
1. Prosimy o szczegółowe planowanie swojej wizyty tj. zabiegu głównego i towarzyszących mu drobnych usług takich jak: depilacja wąsika, regulacja brwi, depilacja pach, henna, ściągnięcie hybrydy i inne. Spełnimy chętnie wszystkie życzenia pod warunkiem, że będziemy mieć wystarczającą ilość czasu, aby następny klient nie musiał czekać. Na wizycie wykonujemy tylko zaplanowane usługi i obsługujemy tylko zapisane osoby.
2. Wszystkie zapisy w Salonie ustalane są w godzinach urzędowania Menager, telefonicznie lub stacjonarnie.
a) Wizyty są potwierdzane telefonicznie, lub poprzez powiadomienie sms w dniu poprzedzającym zabieg. W przypadku wizyt poniedziałkowych, potwierdzenie terminów odbywa się w piątek.
b) Wizyty poprzedzające termin umówionych wizyt mogą wyjątkowo pozostać niepotwierdzone telefonicznie, w sytuacji absencji Pani Menager.
c) Salon zastrzega sobie anulowanie wizyty, która nie została potwierdzona pomimo prób kontaktu telefonicznego.
§ 3. Punktualne rozpoczynanie zabiegów
W Salonie Kosmetycznym obowiązuje plan pracy oparty o grafik. Prosimy o przybycie 5-10 minut wcześniej, aby móc przygotować się do zaplanowanego zabiegu: wypełnić kartę, skorzystać z szatni i toalety. Klienci umawiani są na konkretne godziny, prosimy o punktualność.
1. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest spóźnienie klienta na zabieg bez konsekwencji jego skrócenia, to maksymalnie 10minut. Spóźnienie powyżej 10 minut skutkuje skróceniem zabiegu o czas spóźnienia, a jego koszt to 100 % ceny. Spóźnianie klienta nie może przesuwać czasu następnego zabiegu. O spóźnieniu prosimy informować telefonicznie niezwłocznie przed planowaną godziną rozpoczęcia zabiegu.
2 .W przypadku znacznego spóźnienia (powyżej 30 minut) klient musi liczyć się z odmową wykonania zabiegu w danym dniu i ustaleniem nowego terminu.
3. W wyjątkowych sytuacjach obsługa może poprosić o oczekiwanie klienta w poczekalni do 15 min. , bez uprzedniego poinformowania o tym telefonicznie. Opóźnienia mogą wynikać z sytuacji niezależnych od nas.
§ 4. Odwoływanie wizyt i nieprzychodzenie na umówiony termin
1. W razie rezygnacji z wizyty należy powiadomić obsługę nie później niż 48 h przed planowaną wizytą. Na liście rezerwowej oczekują osoby, które z chęcią przyjdą na zwolniony termin, pod warunkiem, że ich również odpowiednio wcześniej powiadomimy.
2. Osoby, które nie szanują naszej pracy i naszego czasu, tracą przywileje zapisów Trzykrotne niezastosowanie się do powyższych zasad skutkuje skreśleniem z listy klientów i odmówieniem wykonania usług w Salonie.
§ 5. Wizyty w towarzystwie
1. Na terenie Salonu obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania zwierząt.
2. Na terenie salonu obowiazuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
3. Prosimy nie przychodzić na wizytę z małym dzieckiem, które może zakłócić ciszę i relaks innych klientów oraz pracujących w skupieniu kosmetyczek. W Salonie znajdują się urządzenia i substancje niebezpieczne dla dzieci. Nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawienie dzieci bez opieki w salonie.
4. Za uszkodzenia bądż zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice bądż ich prawni opiekunowie.
5. Klientka badź klient ponosi odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie badż zniszczenie wyposażenia w Salonie.
6. Salon nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione w miejscach bez nadzoru.
§ 6. Formularze, kartoteki i poufność informacji
1. Salon działa zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Państwa dane nigdy nie zostaną udostępnione osobom trzecim.
2. Podczas pierwszej wizyty należy wypełnić formularz zgody na przetwarzanie danych osobowych i kartę konsultacyjną oraz zgodę na wykonanie zabiegu.
3. Danych używamy wyłącznie do kontaktu z Państwem i gwarantujemy ich nienadużywanie, zarówno w przypadku SMS, jak i mailingu.
4. Wszystkie Państwa zabiegi są ewidencjonowane, opisane w kartotece zabiegowej i strzeżone tajemnicą zawodową. Osoby pracujące w Salonie posiadają odpowiednią kulturę osobistą i zapewniają całkowitą dyskrecję.
5. Formami kontaktu z Salonem są:
a. Nr. Telefonu 516- 470 – 580
b. adres e-mail: monika.walkiewicz@interia.pl
6. W sprawach związanych z wizytami i zabiegami prosimy kontaktować się oficjalnymi kanałami. Personel nie może udostępniać prywatnych kontaktów.
§7. Bony, vouchery, cennik usług
1. Bony, vouchery i zaproszenia dostępne w Salonie są wydawane na określony czas i dla konkretnej osoby i niewykorzystane zostają automatycznie anulowane wraz z końcem ważności. – 3 mce
2. Nie ma możliwości wykorzystania bądź przywrócenia bonu, vouchera lub zaproszenia, kiedy straci on swoją ważność.
3. Bony, vouchery i zaproszenia nie mogą być wymienione na gotówkę.
4. Bony, vouchery i zaproszenia mogą być wykorzystanie wyłącznie przez osobę na którą zostały wypisane lub w wyjątkowych sytuacjach mogą być przepisane na inną osobę.
5. Bony, vouchery, zaproszenia nie podlegają zwrotowi, prosimy więc o przemyślane zakupy.
6. Zgodnie z życzeniem osoba obdarowana może dopłacić do kuponu, jeżeli wartość usług z których chce skorzystać opiewa na kwotę wyższą niż wartość kuponu.
7. Bony, vouchery, zaproszenia można wymienić na inne wybrane usługi z naszego cennika do kwoty odpowiadającej kwocie zakupu bonu, vouchera, zaproszenia.
8. Integralną częścią bonów upominkowych jest niniejszy regulamin, podczas składania zamówienia kupujący oświadcza, że zapoznał się z jego treścią i akceptuje go w całości .
9. Cennik stylizacji paznokci jest ruchomy i zależy od ilości zużytego materiału ( długości paznokci, metody stylizacji, zdobień, naprawy uszkodzeń wynikających z winy kleinta)
10. Stylistka samodzielnie na bazie powyższych, ustala cenę wykonania usługi
11. Klient ma prawo o wycenę usługi przed jej wykonaniem.
§ 8. Reklamacje
1. W przypadku niezadowolenia z naszych usług bardzo prosimy o poinformowanie Menager Salonu, abyśmy mogli naprawić sytuację.
2. Bierzemy pełną odpowiedzialność za nasze działania i oferujemy jakość usługi na najwyższym poziomie.
3. Klienci powinni zgłaszać reklamację niezwłocznie po wystąpieniu niepożądanych objawów, nie później niż do 3 dni od wykonania zabiegu.
4. Klienci wykonujący manicure/pedicure mogą zgłaszać reklamację do 5 dni, po tym terminie nie zostanie ona uwzględniona.
5. Wszelkie reklamacje należy składać w recepcji salonu osobiście. Dopuszcza się złożenie reklamacji listem poleconym lub e-mailem.
6. Każda reklamacja pisemna jest rozstrzygana w terminie do 30 dni.
7. W sprawach nie uregulowanych w regulaminie rozstrzygają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§9. Lista rezerwowa
1. Oferujemy możliwość wpisania się na listę rezerwową.
2. W przypadku zwolnienia terminu na dany zabieg, zawsze kontaktujemy się z pierwszą osobą na liście.
§10. Standard obsługi
1. Wszystkie procedury, zapisy oraz obsługa przed, w trakcie i po zabiegu prowadzone są z najwyższą starannością o komfort i bezpieczeństwo klienta.
2. W Salonie zapewniamy:
a. bezpieczny atestowany i serwisowany sprzęt i urządzenia,
b. zdezynfekowane powierzchnie i sterylne narzędzia zabiegowe,
c. profesjonalny dobór pielęgnacji domowej dla intensyfikacji efektów zabiegów,
d. ściśle wyselekcjonowany i wykształcony personel,
f. atmosferę bezpieczeństwa i opieki,
g. pełną dyskrecję i wysoką kulturę osobistą pracowników,
j. dowolną formę płatności: gotówka, przelew, przedpłata, karta płatnicza,
k. pełną odpowiedzialność za nasze działania zabiegowe,
l. szacunek i spełnianie Państwa niestandardowych życzeń – oczywiście w miarę możliwości.
§11. Zmiany w Regulaminie
2. O wszelkich zmianach w niniejszym Regulaminie będziemy Państwa informować na bieżąco na naszym profilu Facebook. Salon zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
3. Każdy(a) klient/ka ma prawo do wglądu do regulaminu, cennika usług i certyfikatów uzyskanych przez pracowników gabinetu.
+48 516 470 580
Copyright © 2025 Projekt i wykonianie SeeStudio.pl